بهترین معاملات بلندگوهای جمعه سیاه 2023

بهترین معاملات بلندگوهای جمعه سیاه 2023 به عنوان یک طرفدار موسیقی کلاسیک، می خواهید از موسیقی مورد علاقه خود با بهترین کیفیت ممکن لذت ببرید. اما شما همچنین می دانید که یک اسپیکر با کیفیت مناسب همیشه ارزان نیست. شما می توانید برخی از بلندگوهای قابل سرویس را از حدود 35 پوند تا 40 پوند تهیه کنید، اما اگر به نوعی وفاداری صوتی می خواهید که باعث می شود احساس کنید در اتاق با نوازندگان هستید، می توانید به راحتی متوجه شوید که تا 100 پوند خرج می کنید یا بیشتر.

خوشبختانه، جمعه سیاه سالانه یک زمان عالی از سال برای یافتن برخی از معاملات خوب در مورد بلندگوها و سایر تجهیزات صوتی است. در اینجا خلاصه ما از برخی از بهترین معاملات بلندگوهای جمعه سیاه برای سال 2023 است.

ما مراقب خرید انواع تجهیزات صوتی خواهیم بود، پس چرا این صفحه را نشانه گذاری نمی کنیم چوب باریک ویولن نوازی برای به روز رسانی ها و معاملات جدید در مورد بلندگوها و سایر تجهیزات شنیداری مورد علاقه خود را بررسی نمی کنیم؟

و اگر در حال خرید تخفیف های خوب برای تجهیزات صوتی هستید، همچنین می خواهید قطعه ما را در مورد بهترین معاملات جمعه سیاه برای هدفون بررسی کنید. اگر به دنبال مشاوره محصول هستید، در همین حین، به بخش تجهیزات صوتی وب سایت ما نگاهی بیندازید، جایی که ما توصیه هایی در مورد بهترین نوارهای صوتی، صفحه های گردان، رادیوهای DAB، هدفون های حذف نویز و موارد دیگر دریافت کرده ایم.

از کجا می توان معاملات عالی جمعه سیاه را برای بلندگوها پیدا کرد

Currys PC World - جادوگران فناوری و ابزارهای خیابانی همیشه با جمعه سیاه درگیر می شوند و با نزدیک شدن به روز، چند پیشنهاد عالی ارائه می شود. صفحه اختصاصی جمعه سیاه آنها را نشانه گذاری کنید و دوباره بررسی کنید!
آمازون - به عنوان بخشی از فروش جمعه سیاه آمازون، تخفیف های زیادی بر روی بلندگوها و انواع تجهیزات صوتی دیگر خواهید یافت. همچنین طیف وسیعی از تخفیف‌های روزانه را در بخش تخفیف‌های آن‌ها پیدا خواهید کرد، جایی که می‌توانید جستجوی خود را به محصولات مورد علاقه خود محدود کنید.
جان لوئیس - این خرده‌فروش همیشه تخفیف‌های فریبنده جمعه سیاه ارائه می‌کند: بنابراین برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها به سایت آنها سر بزنید.
آرگوس - خرده فروش معروف خیابانی از قبل معاملات خود را قبل از جمعه سیاه آغاز کرده است. سایت آنها را مرور کنید تا ببینید قیمت چه چیزی کاهش یافته است.
Richer Sounds یک فروش جمعه سیاه در سراسر طیف برق خود دارد.
Very دارای مجموعه ای چشمگیر از معاملات صوتی جمعه سیاه، از جمله بلندگوها، Hi-Fi، هدفون، AirPods و موارد دیگر است.

سونی HT-SF150 2ch Single Soundbar با بلوتوث و S-Force Front Surround

صدای فراگیر قدرتمند به لطف صدای فراگیر جلوی S-Force و واحد رفلکس باس
اتصال ساده: یک اتصال آسان HDMI به تلویزیون و گوش دادن موسیقی فوری از دستگاه تلفن همراه خود از طریق بلوتوث یا USB
طراحی ظریف و باریک با لبه های نرم برای قرار دادن بدون دردسر در مقابل تلویزیون یا پایه دیواری
راه اندازی دو بلندگو صدای فراگیر جلویی را از یک واحد جمع و جور ارائه می دهد.
فقط با استفاده از یک کابل با HDMI ARC، اطلاعات صدا و کنترل را از تلویزیون خود ارسال کنید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل JBL Boombox 3

خرده فروشان مختلف از جمله Currys PC World و Amazon در حال حاضر تخفیف های بزرگی را بر روی این بلندگوی بسیار با استعداد ارائه می دهند. برای مثال، در Currys PC World، در زمان نگارش این مقاله، 150 پوند قیمت فوق‌العاده را کاهش داد و آن را به 349 پوند رساند. در حال حاضر، این هنوز در میان بلندگوهای ارزان‌تر نیست، اما واقعاً، برای یک قطعه کیت با این قابلیت، معامله بسیار خوبی است.

JBL Boombox 3 به شما امکان می دهد بین حالت های پخش داخلی کالا موزیک خارجی جابجا شوید، با باس عمیق تر و صدای غنی تر برای داخل خانه و زمان پخش طولانی تر برای خارج از خانه. وقتی صحبت از زمان پخش است، باتری قابل شارژ 20000 میلی آمپری با ظرفیت بالا تا 24 ساعت با یک بار شارژ دوام می آورد، بنابراین به ندرت در خطر تمام شدن صدای اواسط سمفونی خواهید بود. Boombox همچنین کاملاً ضد آب است و به شما امکان می دهد تا دو دستگاه (مثلاً تبلت و تلفن هوشمند) را متصل کنید.

این نیز یکی از محصولات محبوب است: از رتبه‌بندی‌های آمازون JBL Boombox 3، 70٪ دارای حداکثر پنج ستاره از پنج هستند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Bang & Olufsen Beolit ​​20

این اسپیکر با قیمت متوسط ​​از شرکت افسانه‌ای Bang & Olufsen که در رنگ مشکی هوشمند یا مه خاکستری نسبتاً جذاب موجود است، دارای طراحی زیبا و مدرن و صدای قدرتمند و قابل حمل است.

نسل چهارم از سری کلاسیک این شرکت، Beolit ​​20 دارای صدای مشخص Bang & Olufsen در 360 درجه کامل، با پراکندگی بهینه برای تجربه شنیداری معتبر، در هر محیطی که هستید، دارد. به‌روزرسانی‌های نسل‌های قبلی شامل باتری با دوام بیشتر و شارژ بی‌سیم Qi است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Roberts Beacon 320

اگر بلندگوی خود را با ظاهر خوب یکپارچهسازی با سیستمعامل دوست دارید، اما همچنین می خواهید عملکرد مناسبی پشت آن جذابیت دهه 1950 داشته باشید، Roberts Beacon 320 ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. بلندگوی Beacon 320 با ترکیب فناوری صوتی درجه یک، کیفیت صدای مشهور رابرتز، و آن طراحی لذت بخش الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل، به همان اندازه که به نظر می رسد خوب است. ظاهر خوبی خواهد داشت، صدای خوبی خواهد داشت - و با حداکثر دوازده ساعت زمان پخش به لطف آن باتری قابل شارژ، تا زمانی که شما نیاز دارید به انجام دومی ادامه خواهد داد.

نکته فنی: Roberts Beacon 320 دارای رادیاتورهای باس دو جهته است، چوب باریک ویولن نوازی به این معنی که در هر کجای اتاق که باشید، تمام اطلاعات صوتی مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد.

ما همچنین این واقعیت را دوست داریم که این رنگ در چهار رنگ خوش سلیقه عرضه می شود: صورتی تیره، آبی سبز، زرد آفتاب سوخته و مشکی زغالی. هر کدام به ظاهر زیبای قدیمی Beacon به سه راهی می‌آیند.

اسپیکر بلوتوث ضد آب Deuomerk IPX7

این بلندگوی قابل حمل بی سیم بسیار مقرون به صرفه به تازگی در آمازون قیمتش کاهش یافته است، از 27.99 پوند به 17.93 پوند: تخفیف 36 درصدی برای جمعه سیاه. با این حال، اجازه ندهید قیمت پایین شما را گول بزند: با چراغ های LED، صدای فراگیر 360 درجه، کارت SD/TF، ​​میکروفون داخلی و زمان پخش 24 ساعته، این اسپیکر همچنان یکی از بلندگوهای توانمند است. 87 درصد از بازبینان آمازون آن IPX7 را چهار یا پنج ستاره می دهند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل LG XBOOM Go XG7QBK

Currys قیمت این بلندگوی درخشان را از 199 پوند به تنها 99 پوند کاهش داده است. با استعدادهای زیاد XBoom از کجا شروع کنیم؟ خوب، ضد آب است، دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم است و عمر باتری آن تا 24 ساعت است.

می‌توانید حداکثر ۱۰ بلندگو را با ال‌جی ایکس‌بوم جفت کنید، و همچنین با هر دو دستیار Google/Siri کار می‌کند. همچنین برای شارژ گوشی هوشمند طراحی شده است. به طور خلاصه، یک بلندگوی فوق العاده با استعداد - به طور خلاصه - با قیمت فوق العاده موجود است.