6 افسانه یادگیری پیانو از بین رفت

6 افسانه یادگیری پیانو از بین رفت شاید اغلب اوقات دلایل زیادی برای عدم شروع به یادگیری چیز جدیدی در زندگی خود پیدا کنید. این طبیعی است، زیرا همه ما تمایل داریم در منطقه راحتی خود زندگی کنیم. یادگیری پیانو نیز از این قاعده مستثنی نیست. من ۶ افسانه یادگیری پیانو را جمع آوری کرده‌ام که بسیاری از مردم به جای اینکه به سادگی شروع کنند، به این افسانه‌ها اعتقاد دارند.

اگر بزرگ شده باشید نمی توانید یاد بگیرید

"بچه‌ها مانند اسفنج هستند. در سن ۶ سالگی، یک کودک می‌تواند آموزش پیانو را شروع کند و به سرعت ادامه دهد. اما این بدان معنا نیست که شما به عنوان یک بزرگسال نمی‌توانید یاد بگیرید. آیا فکر می‌کنید که نمی‌توانید در بزرگسالی یک زبان جدید یاد بگیرید، یا چگونه از یک تلفن همراه جدید استفاده کنید؟ مغز ما هرگز از یادگیری در تمام زندگی ما دست نمی‌کشد. بنابراین، اگر میل به یادگیری پیانو دارید، باید دنبال آن بروید. کالا موزیک این فعالیت فواید بسیار زیادی برای مغز و هماهنگی دارد، عزت نفس را افزایش می‌دهد و بسیار آرامش‌بخش است."

باید دست های بزرگی داشته باشی

یکی از مشهورترین پیانیست‌های تمام دوران، ولادیمیر اشکاناسی، دستان نسبتاً کوچکی داشت و او تنها یکی از بسیاری از استثنایی‌ها بود. بازی او را تماشا کنید! راه‌های خلاقانه‌ای برای مقابله با کشش‌های بزرگ دست روی پیانو وجود دارد. یکی از راه‌ها این است که ببینید آیا می‌توانید در آن لحظه یک یادداشت دشوار را با دست دیگر بگیرید. یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید، این است که در حین استفاده از پدال، فاصله را به سرعت بپرید. همچنین، اگر همه چیز شکست خورد، می‌توانید یک یا دو یادداشت را کنار بگذارید. پس اگر دستان کوچکی دارید، بدانید که همیشه راهی وجود دارد!

تا زمانی که قطعات آسان تری را یاد نگیرید، نمی توانید قطعه دشواری را که دوست دارید یاد بگیرید

در حالی که برای یادگیری هر قطعه موسیقی به مهارت‌های اساسی نیاز دارید، هیچ چیز مانع از آن نمی‌شود که با چیزی فراتر از توانایی‌هایتان مقابله کنید. این کار می‌تواند مهارت‌های خواندن و بازی شما را به سطح جدیدی برساند. احتمالاً قطعه‌ای فراتر از توانایی شما واقع‌گرایانه نباشد، اما تقریباً هر قطعه موسیقی کلاسیک محبوب دارای چندین تنظیم ساده است که انجام آن را بسیار آسان می‌کند. پس از تسلط بر نسخه آسان، همیشه می‌توانید با نسخه اصلی و دشوارتر مقابله کنید.

هر روز باید ساعت ها تمرین کنید

"در واقع، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تمرین در دوره‌های کوتاه مدت موثرتر است. هر وقت احساس کردید خسته هستید، از پیانو دور شوید و برای مدتی کار دیگری انجام دهید. سه جلسه تمرین ده دقیقه‌ای می‌تواند به اندازه یک نیم ساعت خوب باشد، یا برخی فکر می‌کنند حتی بهتر است."

اگر در چماق ها زندگی کنید، نمی توانید معلمی پیدا کنید

این بحران این روزها از آب خارج شده است و اکنون می‌توانید درس‌های پیانو را به صورت آنلاین بخوانید کالا موزیک و بسیاری از معلمان این کار را با موفقیت انجام می‌دهند! در حالت ایده‌آل، بهتر است روی یک دوربین و میکروفون خوب سرمایه‌گذاری کنید، اما حتی این برای شروع کاملاً ضروری نیست. من با موفقیت دروس پیشرفته را با استفاده از FaceTime در آیفون خود ارائه داده‌ام!

برای قرار دادن پیانو در خانه باید فضای بزرگی داشته باشید

"در سال‌های اخیر، سازندگان واقعاً بازی خود را در صنعت پیانو دیجیتال ارتقا داده‌اند. اکنون برای یادگیری پیانو کلاسیک نیازی به داشتن یک پیانو واقعی نیست. علاوه بر این، یک پیانوی دیجیتال درجه یک از برندهای معتبر مانند یاماها، کاسیو، کورگ، رولاند و دیگر پیشتازان صنعت می‌تواند بسیار کمتر از یک پیانوی آکوستیک قیمت داشته باشد.

از دیگر مزایای خرید پیانو دیجیتال این است که می‌توانید صدا را کم کنید (همسایگان شما را دوست خواهند داشت!). هر زمان که نیاز داشتید، می‌توانید آن را به راحتی به اتاق دیگری منتقل کنید. و در نهایت، برخلاف پیانوی آکوستیک که حداقل سالی یک بار و گاهی دو بار نیاز به کوک دارد، پیانوی دیجیتال شما هرگز از کوک خارج نمی‌شود."