10 مورد از بهترین برندهای پیانو دیجیتال در جهان

10 مورد از بهترین برندهای پیانو دیجیتال در جهان وقتی از پیانوهای دیجیتال صحبت می‌شود، گزینه‌های مختلفی وجود دارد. از اسطوره‌های کیبورد مانند یاماها و کاسیو گرفته تا مارک‌های نسبتاً مدرن مانند Novation و Nord، فهرستی از ده برند برتر پیانو دیجیتال در جهان وجود دارد.

1. یاماها

یاماها (Yamaha) یکی از نمادین‌ترین برندهای پیانوهای دیجیتال است که از زمان تأسیسش در سال 1887 سابقه غنی در نوآوری موسیقی دارد. این شرکت یک قرن را صرف تکمیل پیانوهای آکوستیک یاماها کرد و حتی دهه‌های بیشتری را صرف تبدیل آن کمال به نوع دیجیتال کرد. امروزه یاماها به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان آلات موسیقی، سازندگان سازهای نوآورانه و معلمان آموزش موسیقی شناخته می‌شود. این شرکت در ژاپن مستقر است اما دارای مکان‌هایی در سرتاسر جهان از جمله نیویورک، لس آنجلس، آلمان، فرانسه، بریتانیا، سوئیس و غیره است. با توجه به مقالات موجود، یاماها به عنوان یکی از برترین برندهای پیانو دیجیتال شناخته می‌شود و از نظر کیفیت صدا و ویژگی‌های خاص، از جمله پروفروش‌ترین پیانوهای دیجیتال موجود در بازار جهانی هستند این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای کیبورد دنیا شناخته می‌شود از آنجا که یاماها از نظر کیفیت و نوآوری، از جمله گزینه‌های محبوب و پرفروش محسوب می‌شود، به عنوان یکی از بهترین برندهای پیانو دیجیتال در جهان شناخته می‌شود

 

 

 

با توجه به مقالات موجود، یاماها به عنوان یکی از برترین برندهای پیانو دیجیتال شناخته می‌شود و از نظر کیفیت صدا و ویژگی‌های خاص، از جمله پروفروش‌ترین پیانوهای دیجیتال موجود در بازار جهانی هستند این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای کیبورد دنیا شناخته می‌شود بنابراین، یاماها به عنوان یکی از بهترین برندهای پیانو دیجیتال در جهان شناخته می‌شود و از نظر کیفیت و نوآوری، از جمله گزینه‌های محبوب و پرفروش محسوب می‌شود.

2. نورد

با توجه به مقالات موجود، برند یاماها (Yamaha) به عنوان یکی از بهترین برندهای پیانو دیجیتال شناخته می‌شود و از نظر کیفیت صدا و ویژگی‌های خاص، از جمله پرفروش‌ترین پیانوهای دیجیتال موجود در بازار جهانی هستند. کالا موزیک این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای کیبورد دنیا شناخته می‌شود.  از آنجا که یاماها از نظر کیفیت و نوآوری، از جمله گزینه‌های محبوب و پرفروش محسوب می‌شود، به عنوان یکی از بهترین برندهای پیانو دیجیتال در جهان شناخته می‌شود

 

 

3. کاوایی

آلات موسیقی Kawai با سابقه خود بر پایه تحقیق و نوآوری یکی از برترین برندهای پیانو دیجیتال محسوب می شود. در واقع، قبل از اینکه کویچی کاوای و هفت همکارش سازهای موسیقی کاوای را تشکیل دهند، این هشت بنیانگذار به عنوان محقق برای یک شرکت پیشرو پیانو کار می کردند. در سال 1927، این گروه گرد هم آمدند و Kawai را در Hamamatsu ژاپن تأسیس کردند. آنها اولین پیانوی بزرگ Kawai را در سال 1928 ساختند و از آن زمان به گذشته نگاه نکرده اند. 10 مورد از بهترین برندهای پیانو دیجیتال در جهان در دهه 1960، Kawai اولین ارگ الکتریکی خود را منتشر کرد و راه را برای صفحه کلیدهای دیجیتال نمادین خود هموار کرد. Kawai به خاطر ساخت پیانوهایی که از بالاترین استانداردهای کیفیت و عملکرد پیروی می کنند شناخته شده است. این به انتخاب های کیبورد دیجیتال برنده جایزه آن نیز گسترش می یابد.

4. رولاند

رولاند به عنوان یکی از پیشروان در سازهای دیجیتال حرفه ای که توسط تولیدکنندگان موسیقی و نوازندگان در سراسر جهان استفاده می شود، به راحتی یکی از بهترین برندهای پیانو الکترونیکی است. در سال 1972 در اوزاکا، ژاپن، توسط مهندس مبتکر ایکوتارو کاکه‌هاشی تأسیس شد، نوآوری‌های اولیه آن ماشین‌های ریتم و سینت سایزر بودند تا اینکه در سال 1974 کیبوردها را عرضه کردند. صفحه کلید و سینت سایزرهای دیجیتال Roland همچنان پرفروش‌ترین محصولات آن هستند. رولاند به خود می بالد که پیانوی دیجیتال آنها به همان اندازه که به نظر می رسد، با طراحی های کلاسیک مانند پیانوی عمودی یا قابل حمل مانند صفحه کلیدهای صحنه، به نظر می رسد. فناوری دیجیتال آن به شما اجازه می دهد تا با قطعات مورد علاقه خود بازی کنید، به تلفن هوشمند خود متصل شوید یا از هدفون برای بازی خصوصی و بسیاری دیگر استفاده کنید.

5. کاسیو

بیشتر همه برند کاسیو را می شناسند. این یک برند استثنایی ژاپنی است که به دلیل فناوری نوآورانه خود در ساعت، کالا موزیک ماشین حساب و صفحه کلید دیجیتال شناخته شده است. اگرچه این برند در سال 1946 توسط تادائو کاشیو تأسیس شد، اما تا دهه 1980 بود که کاسیو به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان پیانو دیجیتال در کانون توجه قرار گرفت. اولین انتشار آن Casiotone 201 بود. از آن زمان، Casio به طور مداوم آلات موسیقی الکترونیکی با کیفیت بالا را برای نوازندگان در سراسر جهان ارائه کرده است. امروزه، پرفروش ترین صفحه کلید Casio، شیک و خیره کننده Casio Privia PX-S3100 است.

6. کرگ

بنیانگذاران Tsutomu Kato و Tadashi Osanai رویای ایجاد تجربیات جدید در موسیقی و هنر اجرا را داشتند و بنابراین Korg متولد شد. آنها ابزارهای دیجیتالی نوآورانه ای مانند ماشین های ریتم، اولین سینت سایزرهای ژاپنی و اولین ترنر سوزنی در جهان توسعه دادند. امروزه، Korg در ابزارهای دیجیتال و لوازم جانبی مانند سینت سایزر، نرم افزار تولید، درام و سازهای کوبه ای، میکسر، دستگاه های افکت و البته کیبورد و پیانوهای دیجیتال تخصص دارد.

آنها تعدادی سریال از کاتالوگ پیانوی دیجیتال خود، از مجموعه کنسرت تا استیج دارند. بیشتر پیانوهای دیجیتال Korg دارای طراحی باریکی هستند که برای مسافرت یا استودیوهایی با فضاهای تنگ مناسب است. همه دارای صداهای غنی و باکیفیت هستند که می توانند ملایم ترین پیانیسیمو تا فورتیسیموی پررونق را منتشر کنند. بسته به مدل، ویژگی های دیجیتال متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، با پیانوی دیجیتال Concert G1 آنها می توانید صدای یک پیانوی آلمانی، اتریشی یا ژاپنی را در یک ساز داشته باشید.

7. دکسیبل

برند ایتالیایی Dexibell معمولاً هنگام فکر کردن به بهترین مارک های پیانو دیجیتال اولین بار به ذهن نمی رسد، عمدتاً به این دلیل که این شرکت جوان است و اولین محصول خود را در سال 2015 معرفی کرده است. با این حال، در حالی که نام تجاری Dexibell ممکن است جوان باشد، ذهن پشت آن برخی از باتجربه ترین مهندسان و طراحان ابزار در این تجارت هستند که جایگاه خود را در این لیست از بهترین مارک های صفحه کلید به دست آورده اند. امروزه، Dexibell در زمینه کیبورد، ارگ دیجیتال، و مینی پیانوهای بزرگ برای خانه، استودیو و استیج تخصص دارد و سری کیبوردهای VIVO Stage به عنوان پرفروش‌ترین سازهای آنهاست. اگر می خواهید ظاهری شبیه به پیانو داشته باشید، سری VIVO Mini Grand Piano ممکن است برای شما جالب باشد. دارای کلیدهایی شبیه به همتای آکوستیک خود، چند صدایی نامحدود، کتابخانه صدای پلاتینیوم، 15 بلندگو و موارد دیگر است.

8. نوآوری

شما نمی توانید نوآوری را بدون Novation بنویسید، و این همان چیزی است که Novation Digital Music Systems انجام می دهد. این برند ابزار دیجیتال از بریتانیا برای اولین بار در سال 1992 شروع به کار کرد، زمانی که بنیانگذاران Ian Jannaway و Mark Thompson عشق خود به موسیقی الکترونیک را با عشق خود به اختراع ترکیب کردند. Novation یکی از بهترین برندهای صفحه کلید است، زیرا برای برخی از مبتکرانه‌ترین رابط‌های صوتی، برنامه‌ها و نرم‌افزارها با صنعتگران سخت‌افزار همکاری می‌کند.

9. کورزویل

اگر یک برند پیانو و کیبورد دیجیتال می‌خواهید که کیفیت حرفه‌ای را برای مشهورترین نوازندگان جهان تضمین کند، به کورزویل نگاه نکنید. Ray Kurzweil، دانشمند کامپیوتر و بروس سیچولاس، مهندس نرم‌افزار، Kurzweil را در سال 1982 پس از بازدید از پیانیست و نوازنده معروف استیو واندر در یک تور، تأسیس کردند. استوی به این فکر کرد که آیا ساخت پیانوی دیجیتال با صدا و کیفیت آکوستیک امکان پذیر است یا خیر، کالا موزیک و بدین ترتیب کورزویل متولد شد. در سال 1983، Kurzweil از نمونه اولیه Kurzweil 250 رونمایی کرد. در سال 1984، Kurzweil 250 مورد آزمایش قرار گرفت و توسط نوازندگان سراسر جهان تأیید شد. اکنون، این شرکت مجموعه ای از کیبوردهای حرفه ای و پیانوهای دیجیتال خانگی را ارائه می دهد. برای کسانی که به دنبال ظاهری کلاسیک با ویژگی‌های دیجیتالی راحت هستند، ممکن است گراند دیجیتالی آنها مورد علاقه شما باشد.

10. السیس

آخرین اما نه کم اهمیت، Alesis یکی از بهترین برندهای پیانو و کیبورد دیجیتال است که تاریخچه اولیه آن از هالیوود شروع شده است. Alesis Studio Electronics که توسط Keith Elliott Bar در سال 1980 تأسیس شد، در واقع در سال 2001 زیر بار رفت. زمانی که السیس به زودی توسط جک اودانل خریداری شد، این شرکت از نوآوری کالا موزیک انتشار سازها و ابزارهای مقرون به صرفه و با کیفیت استودیویی برای نوازندگان دست برنداشت. پیانوهای دیجیتال 88 کلیدی آن‌ها حس و صدایی شبیه به آکوستیک دارند. با صداهای داخلی و در برخی مدل ها صدای ساز، همراهی آسان می شود. کیبوردهای Alesis چه بازیکن مبتدی و چه حرفه ای عالی هستند.