15 نکته برای یادگیری ویولن در بزرگسالی در سال 2023

15 نکته برای یادگیری ویولن در بزرگسالی در سال 2023 یادگیری ویولن در بزرگسالی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد! یادگیری ویولن در هر سنی مزایای بسیار زیادی دارد، اما به عنوان یک دانش آموز بزرگسال ویولن، کنترل کاملی بر نحوه سفر خود دارید. من عاشق کار با دانش آموزان بزرگسال هستم زیرا آنها برای یادگیری بسیار هیجان زده هستند. آموزش ویولن به بزرگسالان هر روز به من انگیزه می دهد.

چه در حال یادگیری باشید و چه در حال بررسی شروع آموزش ویولن هستید، این 15 نکته به شما کمک می کند تا بدون توجه به وضعیت مالی یا تعهد زمانی خود، در نواختن ویولن و یادگیری با سرعت خود احساس قدرت کنید.

1. فقط شروع کنید!

من از بسیاری از بزرگسالان می شنوم که می گویند "کاش نواختن ویولن را یاد می گرفتم." اگر این شما هستید ... فقط آن را امتحان کنید! هرگز برای یادگیری یک ساز دیر نیست. 15 نکته برای یادگیری ویولن در بزرگسالی در سال 2023 اگر برای شما پشیمانی است و پول و منابع دارید، فقط آن را امتحان کنید! یادگیری نواختن ویولن در هر سنی سرگرم کننده است و اگر تلاش نکنید هرگز نخواهید فهمید که چگونه است.

اگر درآمد یا زمان قابل مصرف زیادی ندارید، مغازه‌های دست دوم را جستجو کنید یا از اطرافیان و خانواده بپرسید که آیا کسی ویولنی دارد که بتوانید آن را به قیمت ارزان قرض بگیرید یا بخرید. سپس، منابع رایگان من را بررسی کنید! یادگیری ویولن در بزرگسالی از طریق دروس رایگان من کاملاً امکان پذیر است.

2. در کلاس های خصوصی ویولن شرکت کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری ویولن در هر سنی، شرکت در کلاس‌های خصوصی است، تا زمانی که توانایی مالی آن را دارید. گذراندن درس های ویولن از معلم به شما کمک می کند تا سریع تر و با اهداف روشن یاد بگیرید. یک معلم ویولن خوب به شما مهارت های جدیدی را در یک پیشرفت منطقی به شما می آموزد، بنابراین شما نیازی به تحقیق در مورد آنچه که در آینده تجهیزات نورپردازی تئاتر یاد بگیرید نخواهید داشت.

گذراندن دوره های انفرادی ویولن بزرگسالان بهترین راه برای دریافت بازخورد شخصی و یادگیری سریع است. دلیلی وجود دارد که معلمان ویولن به دانش‌آموزان فردی آموزش می‌دهند: بهترین کار را انجام می‌دهد! همه چیز در درس ویولن برای شما طراحی شده است و با مربیگری که به شما موسیقی آموزش می دهد، پیشرفت کارآمدتری خواهید داشت.

شروع کلاس های ویولن بزرگسالان ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما اکثر معلمان موسیقی درک می کنند و وظیفه آنها کمک به شما در یادگیری است. من می دانم که وقتی شروع به یادگیری چیز جدیدی می کنید، درخواست کمک و نشان دادن یک طرف آسیب پذیر می تواند ترسناک باشد، اما معلمان برای قضاوت در آنجا نیستند. فقط برای کمک به یادگیری و تسلط بر مهارت های جدید.

چگونه کلاس های ویولن بزرگسالان را پیدا کنیم

برای درس های حضوری، از مرورگر مورد علاقه خود استفاده کنید و "درس های ویولن" + محل زندگی خود را جستجو کنید. این باید نتایج محلی را به شما نشان دهد.

همچنین می توانید از این طریق اطلاعاتی در مورد آموزش آنلاین ویولن بزرگسالان پیدا کنید. هنگامی که برای درس های ویولن جستجو می کنید، گزینه های زیادی ظاهر می شوند، از جمله پلت فرم های آموزش آنلاین. در حال حاضر بسیاری از معلمان نیز به هر حال درس های آنلاین ارائه می دهند، بنابراین اگر فردی آنلاین را پیدا کردید که به نظر می رسد بسیار مناسب است، همیشه می توانید با آنها تماس بگیرید و از آنها بپرسید که چه گزینه هایی ارائه می دهند.

آموزش ویولن بزرگسالان - آموزش آنلاین

من همچنین برنامه خود را دارم، آکادمی ویولن جولیا. اگر به دنبال آموزش آنلاین ویولن بزرگسالان، بازخورد شخصی، و یک جامعه آنلاین از مبتدیان بزرگسال مشتاق هستید که همین مسیر را طی می کنند، آکادمی من همه چیز را دارد!

من همچنین آموزش رایگان ویولن، آموزش آهنگ و نت موسیقی را در اینجا در وب سایت Violinspiration ارائه می دهم. من امیدوارم که این منابع رایگان بتواند به دانش آموزان بزرگسال ویولن کمک کند تا موفق شوند، حتی اگر توانایی پرداخت یک معلم را نداشته باشند. این منابع همچنین مکمل های عالی برای روش های آموزشی استاندارد هستند، به خصوص اگر تکنیک ها یا آهنگ های خاصی وجود داشته باشد که شما علاقه مند به یادگیری آن هستید.

3. یک روال تمرینی ایجاد کنید

تمرین اغلب بهترین راه برای پیشرفت در ویولن است. به عنوان یک بزرگسال، تناسب منظم در زمان تمرین دشوار است. اگر می توانید زمان مشترکی از روز پیدا کنید که حتی چند دقیقه اضافی برای خود دارید، سعی کنید از آن زمان آزاد برای تمرین استفاده کنید. پیدا کردن یک زمان منظم برای تمرین می تواند به شما کمک کند تا آن را در برنامه خود قرار دهید و زمان بیشتری را به کار خود اختصاص دهید.

4. با سبک های مختلف موسیقی آزمایش کنید

اگر صدای ویولن را دوست دارید اما از موسیقی کلاسیک لذت نمی برید، تجهیزات نورپردازی تئاتر از روش های سنتی ویولن اجتناب کنید و موسیقی مورد علاقه خود را یاد بگیرید! به عنوان یک بزرگسال که ویولن را به عنوان یک سرگرمی یاد می‌گیرد، اگر بر یادگیری موسیقی متمرکز شوید که واقعاً دوست دارید و می‌خواهید به آن گوش دهید، بیشترین لذت را خواهید برد. از این گذشته، شما کسی هستید که همیشه باید به نواختن خود گوش دهید!

5. اهداف موسیقی ایجاد کنید

اگر دروس خصوصی می گذرانید، اهداف خود را با معلم خود در میان بگذارید و برنامه ای بر اساس موارد زیر ایجاد کنید:

  • چه نوع تکنیک هایی را می خواهید بیاموزید، و چه چیزی باید در آینده بیاید؟
  • دوست دارید روی چه قطعاتی کار کنید؟
  • آیا امیدوارید به زودی اجرا کنید؟
  • درس ویولن بزرگسالان - اهداف
  • همانطور که ویولن را یاد می گیرید، داشتن لیستی از اهداف قابل انجام به شما کمک می کند تا سریعتر به دستاوردها برسید. این یکی از دلایل مفید بودن درس ویولن با یک معلم است: آنها یک ترتیب متوالی از تکنیک ها و آهنگ هایی را که باید یاد بگیرید می دانند، بنابراین شما هرگز نمی اندیشید که بعداً روی چه چیزی کار کنید.

هنگام انتخاب اهداف، من دوست دارم اهداف SMART ایجاد کنم. راجع به انان ایینجا بیشتر بخوانید.

6. با یک معلم بررسی کنید

اگر با معلمی درس ویولن نمی گذرانید، هر چند وقت یکبار برای یک درس چک-این برنامه ریزی کنید. همانطور که نواختن ویولن را یاد می گیرید، متوجه می شوید که آنچه را که نمی دانید نمی دانید. جنبه هایی از نواختن و حتی در دست گرفتن ویولن وجود دارد که ممکن است حتی خودتان به آن فکر نکنید. به همین دلیل است که هنگام یادگیری ویولن، جستجوی حمایت از بیرون بسیار مفید است: همه چیز بسیار ظریف است.

یک معلم می تواند وضعیت بدنی، لحن، ریتم های صحیح را بررسی کند، و حتی به شما بگوید که تنها در یک درس روی چه چیزی تمرکز کنید.

7. یک ابزار خوب دریافت کنید

وقتی تصمیم گرفتید که یادگیری ویولن چیزی است که می خواهید به آن پایبند باشید، ایده خوبی است که روی یک ساز خوب سرمایه گذاری کنید. ویولن های ارزان قیمت خوب نگه نمی دارند و می توانند صداهای بد زیادی ایجاد کنند. گاهی اوقات این شما نیستید، بلکه ویولن ارزان قیمت بد به نظر می رسد!

اگر یک ویولن دارید و تصمیم دارید به یک معلم بروید، آنها به راحتی می توانند 15 نکته برای یادگیری ویولن در بزرگسالی در سال 2023 در اولین کلاس ویولن به شما بگویند که آیا ساز شما کیفیت خوبی دارد یا اینکه آیا باید در نقطه ای از مسیر ارتقاء دهید.

به کمک نیاز دارید تا بدانید در یک ویولن جدید به دنبال چه چیزی باشید؟ راهنمای مبتدی من برای خرید ویولن را بررسی کنید و نسخه رایگان خود را از چک لیست خرید من دانلود کنید.

8. تئوری موسیقی را بیاموزید

یکی از چیزهایی که متوجه شده ام دانش آموزان بزرگسال ترجیح می دهند، 15 نکته برای یادگیری ویولن در بزرگسالی در سال 2023 دانستن «چرا» پشت کاری است که ما انجام می دهیم. حتی یادگیری اندکی تئوری موسیقی به شما کمک می‌کند تا بهتر بفهمید موسیقی چگونه کار می‌کند و چرا آنطور که هست نوشته شده است.

برای مثال، امضای کلید در موسیقی بسیار مهم است. آنها به شما اجازه می دهند تا بدانید که انگشتان خود را کجا روی صفحه انگشت قرار دهید تا نت های صحیح را پخش کنید. بدون اطلاع از نحوه کار امضاهای کلیدی، متوجه خواهید شد که سوالات زیادی در مورد اینکه انگشتانتان کجا می روند، دارید. یادگیری حتی همین کمی از تئوری موسیقی راه زیادی در ساده سازی نحوه یادگیری و نواختن موسیقی شما خواهد داشت.

9. با دیگران موسیقی بسازید

فکر می‌کنم ساختن موسیقی با افراد دیگر سرگرم‌کننده‌تر است، و پیدا کردن دانش‌آموزان یا دوستان دیگر برای ساختن موسیقی، تجربه موسیقی شما را بسیار افزایش می‌دهد! برخی از بهترین خاطرات من شامل ساختن موسیقی با عزیزانم است، و از طرف دیگر، من دوستان زیادی را از طریق فرصت های موسیقی پیدا کرده ام.

علاوه بر لذت بردن از خود، دیدن ویولن نواختن دیگران می تواند به شما کمک کند چیزهایی را یاد بگیرید و کشف کنید که ممکن است قبلاً هرگز به آنها فکر نکرده باشید. شاید کسی ویولن خود را کمی متفاوت از شما در دست بگیرد یا با ضربات کمان متفاوتی بنوازد.

10. به کنسرت بروید

دیدن دیگران در حال نواختن ویولن راهی عالی برای یادگیری است. بنابراین بسیاری از دانش آموزان بزرگسال به من می گویند که پس از شنیدن نوازندگی یک نوازنده حرفه ای، بیشترین الهام را دارند. هر نوع کنسرتی می تواند الهام بخش باشد، اما کنسرت هایی که ویولن دارند برای یک مبتدی مفیدترین هستند!

انواع کنسرت هایی که ممکن است بخواهید تماشا کنید کنسرت های ارکستر، رویدادهای موسیقی مجلسی و حتی رسیتال های انفرادی هستند.

11. سفر موسیقی خود را مستند کنید

آیا تا به حال به عکس های قدیمی نگاه کرده اید و ببینید که شما یا یکی از عزیزانتان چقدر رشد کرده اید؟ تصور کنید سال‌ها بعد به عقب برگردید و ویدیوهایی از نحوه بازی تجهیزات نورپردازی تئاتر خود در سطح مبتدی تماشا کنید. یادآوری خاطرات بسیار خوب است، و اگر زمانی در تمرین احساس ناراحتی می کنید، نگاه کردن به گذشته و دیدن اینکه چقدر رشد کرده اید واقعا می تواند روحیه شما را تقویت کند.

سعی کنید یک بار در هفته یا حتی یک بار در ماه از خود در حال پخش چیزی که روی آن کار می کنید ضبط کنید. اگر کامل نباشد اشکالی ندارد! در حال حاضر، تماشای این ویدیو بسیار مفید است و ببینید آیا متوجه عادات بازی خوب یا بدی شده اید که قبلاً هرگز به آن فکر نمی کردید. سپس، ویدیو را ذخیره کنید تا بعداً دوباره تماشا کنید!

12. فرصت هایی برای انجام کار پیدا کنید

کودکانی که ویولن (یا هر ساز) را یاد می‌گیرند، اغلب ملزم به اجرای رسیتال و کنسرت در مدرسه هستند. به عنوان یک بزرگسال مبتدی، ممکن است فرصت های زیادی برای اجرای ویولن نداشته باشید.

خودتان را ایجاد کنید: دوستان خود را دعوت کنید (حتی یک جلسه جم داشته باشید)، از طریق یک برنامه برای دوستان بازی کنید، یا در گردهمایی ها. اگر استاد دارید و رسیتال برگزار می‌کند، سعی کنید در آن‌ها شرکت کنید! اگر دانشجوی JVA هستید، حتماً در سخنرانی‌های دانشجویی ماهانه ما حاضر شوید!

13. یک انجمن پیدا کنید

هنگامی که شروع به یادگیری ویولن می کنید، اگر کسی را نداشته باشید که در مورد علاقه جدید خود صحبت کنید، ممکن است احساس تنهایی کنید. خیلی خوب است که در جامعه ای از افراد همفکر باشید که درک می کنند شما در حال گذراندن چه چیزی هستید و می توانند پیروزی های شما را جشن بگیرند و در صورت نیاز به شما ایده یا الهام دهند.

Violinspiration مکانی عالی برای صحبت با دیگرانی است که در همان مسیر شما هستند! 15 نکته برای یادگیری ویولن در بزرگسالی در سال 2023 بسیاری از خوانندگان به طور مرتب نظر می دهند - سعی کنید به نظراتی که می بینید پاسخ دهید یا نظرات خود را بنویسید. ممکن است دوستان جدیدی پیدا کنید!

آکادمی ویولن من نیز جامعه پر رونقی دارد. اگر علاقه مند به برقراری ارتباط و ملاقات با دیگران هستید، ناامید نخواهید شد!

14. یاد بگیرید که با عیوب خوب باشید

بسیاری از ما، به ویژه در بزرگسالی، کمال گرا هستیم. این عالی است زمانی که می خواهید یک قطعه موسیقی یا مهارت های ویولن را به طور کامل یاد بگیرید، اما می تواند به مرور زمان به یک مانع تبدیل شود.

مهم نیست که چقدر تمرین می کنید یا چقدر سخت تمرکز می کنید، بسیار دشوار است که همیشه یک چیزی را عالی بازی کنید. درک این واقعیت و رها کردن کامل بودن تمام جنبه‌های اجرا به شما کمک می‌کند از ساخت موسیقی و نواختن کمی بیشتر لذت ببرید.

در حالی که می‌خواهیم موسیقی را آنقدر خوب یاد بگیریم که بتوانیم آن را به طور قابل اعتماد اجرا کنیم، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که هر اجرا یا هر پخش کاملی باشد. تمرکز بر بی نقص بودن هر بار که تمرین می کنید یا اجرا می کنید انرژی زیادی می گیرد و می تواند بسیار خسته کننده شود. رها کردن کمی می تواند به شما کمک کند از موسیقی لذت ببرید و بدون فشار زیاد پیشرفت مداوم داشته باشید.

اشتباه کردن اشکالی ندارد و همه ما در یادگیری نواختن ویولن، حتی در کلاس های ویولن، اشتباهات زیادی مرتکب شده ایم! اشکالی ندارد و بخشی از فرآیند یادگیری است. از آن لذت ببرید!

15. ممکن است بیشتر از آنچه انتظار دارید طول بکشد

یادگیری نحوه نواختن ویولن، و حتی شنیدن یک آهنگ ساده برای صدای خوب ممکن است 15 نکته برای یادگیری ویولن در بزرگسالی در سال 2023 بیشتر از آنچه انتظار دارید طول بکشد، و این اشکالی ندارد.

نواختن خوب ویولن به تکنیک بسیار پیچیده، حافظه عضلانی و دانش تجهیزات نورپردازی تئاتر پس زمینه نیاز دارد. یادگیری همه این عوامل و به کارگیری آنها ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

با خودت صبور باش همه می آموزند که چگونه ویولن را در یک تایم لاین کمی متفاوت بنوازند و این طبیعی است. یادگیری هر ساز موسیقی سفری پر از فراز و نشیب و پیچ و خم است. به یاد داشته باشید، اشتباه کردن اشکالی ندارد و این فقط بخشی از فرآیند یادگیری است.

وقتی ویولن را شروع کردم، نمی‌دانستم که این روند چگونه خواهد بود یا چقدر طول می‌کشد. سعی کنید گام به گام از سفر لذت ببرید و روی درک بهتر تکنیک ها تمرکز کنید. شما بهتر خواهید شد، حتی اگر مدتی طول بکشد!