یاماها حضور خود را در کاخ امارات گسترش می دهد از زمانی که تقریباً 20 سال پیش درهای خود را بر روی قرنیز ابوظبی باز کرد، هتل امارات پالاس میزبان رویدادهای متعددی از سینما گرفته تا گروه های رقص، کنسرت های کلاسیک، جشنواره های موسیقی و اپرا در سالن 1200 صندلی خود بوده است. شرکت Thomsun Trading که در سال 2013 توسط این مکان برای ارائه یک ارتقاء میکس صوتی دیجیتال سفارش داده شده است، اخیراً برای نصب یک راه حل جدید بلندگوی خود تغذیه بازگشته است.

طرح اصلی CobraNet 2004 شامل بلندگوهای Renkus-Heinz، پردازش Media Matrix و کنسول آنالوگ Midas XL4 در سال 2014 به دیجیتال ارتقا یافت. کالا موزیک یک کنسول یاماها CL5 و یک پردازنده DME64 به دلیل انعطاف پذیری و عملکرد بصری آنها انتخاب شدند. CL5 از نظر اندازه جمع و جور و به اندازه کافی قابل حمل با یک کیس پرواز سفارشی است، CL5 از اتاق کنترل عقب یا در سالن اصلی هدایت می شود.

ارتقاء بلندگو در آن زمان منتفی بود، زیرا سالن نمی توانست برای مدت طولانی بسته شود. در عوض، محل برگزاری راه‌حل شبکه Dante را با نصب کارت‌های ورودی Yamaha Dante و خروجی CobraNet در Yamaha DME64N انتخاب کرد. 52 بلندگوی صدای فراگیر جداگانه با استفاده از نرم‌افزار سازگار با ویندوز XP در یک دوره سه ماهه آدرس‌دهی شدند. با ارتقاء، پیکربندی های مختلف از پیش تعیین شده برای رویدادهای مختلف در حال انجام است.

با پیشی گرفتن از مدت زمان مورد انتظار عملیات، محل برگزاری، با شرکت Thomsun Trading قراردادی را برای طراحی و عرضه بلندگوها در داخل اتاقک منعقد کرد. ترکیبی از محفظه‌های دو طرفه یاماها DZR15 و سه طرفه DZR315 با هشت ساب ووفر کلاس D 1020 واتی DXS18XLF در محیط مخفی تقویت شده‌اند.

راگش سی، مدیر فنی تامسون تریدینگ، اظهار داشت: «با تعهد به برنامه کامل رویدادها، کاخ نمی‌توانست از پس توقف طولانی‌مدت برآید. آنها با بهره مندی از مزایا و پایداری راه حل شبکه Yamaha CL5 Dante که برای تقریباً ده سال ارائه کرده بودیم، بار دیگر به تامسون تریدینگ سپردند تا ارائه دهد. به این ترتیب، راه‌حل‌های خود تغذیه به دلیل مزایای قدرتمند و سبک وزن آن‌ها، ایده‌آل تلقی می‌شد. نصب شده در یک روز توسط AIMS Telecommunication یکپارچه کننده سیستم، نه تنها برنامه رویدادهای مملو از سالن قطع نشد، بلکه مخاطبان از کیفیت های صوتی پیشرفته لذت می برند.